.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی پنجشنبه


* دبير كل شوراي همكاري خليج فارس براي چندمين بار ايران را متهم به تلاش براي دستيابي به سلاح اتمي كرد. "عبدالرحمن العطيه"، مدعي شد كه به زودي، ايران به تكنولوژي توليد كلاهك‌هاي موشكي دست پيدا خواهد كرد و با توجه به محاصره اقتصادي و تحريم‌ها براي رها شدن از مشكلات دروني، جهان را به آشوب خواهد كشاند و جنگ چهارم جهاني را به منطقه تحميل خواهد كرد. روزنامه كويتي "الراي العام"، با انتشار اين جملات از "العطيه" نوشت: ايران نه تنها درباره اشغال جزاير سه گانه بايد به كشورهاي عربي پاسخگو باشد، بلكه به كشورهاي منطقه و ملت‌هاي بزرگ آن نيز توضيح دهد كه چرا اين بخش از خاك اعراب را اشغال كرده است! تكرار اين قبيل اظهارات نشان مي‌دهد "العطيه" براي متهم ساختن ايران، مأموريت دارد.

* وزير خارجه پاكستان هم حرف‌هاي غربي‌ها را درباره فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران تكرار كرد. شاه محمود قريشي، با انتقاد از برنامه هسته‌اي ايران گفت: هيچ توجيهي نيست كه ايران به دنبال سلاح هسته‌اي باشد. وي كه معلوم نيست از كجا به اين نتيجه رسيده كه ايران به دنبال سلاح هسته‌اي است - در اين زمينه بر اين باور است كه با اين گونه اظهارات، مي‌خواهد از وقوع هر بحران ديگري در منطقه جلوگيري كند! وزير خارجه پاكستان براي فرار از اين سئوال كه پاكستان داراي سلاح اتمي چرا ايران را متهم مي‌كند افزود: ايران از امضا كنندگان "ان پي تي" است و بايد به آن احترام بگذارد، درحالي كه پاكستان هرگز اين معاهده را امضا نكرده و تعهدي به رعايت آن ندارد.

* رئيس كانون هواداران استقلال ايران (باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال) با ارسال نامه‌اي به مطلب چاپ شده در ستون جهت اطلاع روز شنبه 24/7/1389 پاسخ داد و نوشت: "انتشار خبري در ستون جهت اطلاع آن روزنامه در باب فروپاشي قواعد اخلاقي در حاشيه ضيافت فوتبالي روز جمعه حيرت آور و عجيب بود. متاسفيم كه تاثير باخت ورزشي يك تيم بهانه تراشي مي‌شود براي تشويش اذهان عمومي و تحت تاثير قرار دادن بخش مذهبي جامعه اسلامي كشورمان... حيرت‌انگيز آنكه فعاليت هماهنگ و مورد تأييد چند بخش نظارتي و امنيتي كشور در بازي روز جمعه از نظر نگارنده شما تلاش براي انحراف و اختلاف زن و مرد است درحاليكه آيتم پخش شده در ورزشگاه آزادي يك برنامه رايويي هدفمند فرهنگي به منظور كنترل فضاي هيجاني و ابزاري براي تخليه رواني تماشاگران دو تيم بود... آيا تجليل از فوت شدگان اخير جامعه فوتبال و يا توصيه تماشاگران به رعايت حال يكديگر و احترام به قوانين و يا ذكر صلوات بعد از قرائت قرآن بجاي سوت و كف انحراف است؟ جهت اطلاع نگارنده شما بعرض مي‌رساند اين قطعه صوتي برنامه‌اي راديويي به هدف دهي اخلاقي و فرهنگي تماشاگران است كه اگر با ترازوي شما قابل بحث است پس راديوي جمهوري اسلامي هم منبع انحراف است. نتيجه حاصل از اين برنامه ابتكاري كانون هواداران استقلال ايران در بازيهاي اخير و به ويژه بازي روز جمعه و متعاقب آن صدور اطلاعيه‌ها و بيانيه‌هاي دستگاههاي اجرايي و نظارتي مربوطه و اظهارات كارشناسان در تأييد اين روش انحراف است؟... اينجانب به عنوان يك سردار سپاهي و جانباز دفاع مقدس كه در طول 30 سال گذشته عملكرد روشن و شفافي از دفاع از ارزشها و حفظ مباني نظام دارم، انتظار دارم درخصوص تحليلهاي غيرواقعي و بررسي نشده كه روش تحريك احساسات مذهبي كشور همواره خود را تغذيه مي‌نمايند عكس العمل مناسب نشان داده تا افرادي كه هرگز تحمل موفقيت ديگران را ندارند و غيرمسئولانه به يك حركت كارشناسي شده و هماهنگ و اثربخش چنين ناجوانمردانه حمله مي‌نمايند برخورد شود."


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.